לה רפובליקה די רונימוטי

מכונה בשם הלא שגרתי לה רפובליקה די רונימוטי, אחרי חיפוש קצר, מסתבר שרוני בלפר ומוטי סופר הם בני זוג המפעילים ביחד בית אוכל איטלקי למעלה מעשור. זה החל במקום קטן במתחם הבורסה ברמת גן בשנת 2005, נע לכיוון איזור התעשייה של רמת החייל והיום המסעדה האיטלקית ממוקמת ברחוב מזא"ה 3 בתל אביב. החניון הכי קרוב ברחוב אלנבי 71 כמה דקות הליכה מהמסעדה.
כשהגעתי בערב יום רביעי, המסעדה לא הייתה עמוסה כך שלא הייתה בעיה להשיג שולחן. כמי שאוכל לא מעט במסעדות איטלקיות, התפריט הרגיש פשוט ולא יומרני עם מחירים לא זולים אך גם לא בשמיים.
למנה ראשונה הזמנתי מנת ריזוטו כבדי עוף שכללה גם ערמונים. מנה מסקרנת ולא שגרתית. אני מודה שהמנה אומנם לא נראתה טוב בלשון המעטה אך התבררה כטעימה מאוד, עם מרקם חמאתי וטעם דומיננטי של הכבד בשילוב עם הריזוטו, הערמונים וגבינת ופרמג'אנו מעל. מנה שאוהבי כבד יאהבו במיוחד והיא התחסלה תוך שתי דקות.

למנה עיקרית הזמנתי ראגו ציידים שכללה פפרדלה המוכנה במקום, שפונדרה בבישול ארוך, עגבניות ופטרוזילה. הפסטה הייתה אל דנטה כפי שאני אוהב, הרוטב חביב למרות שלא סמיך במיוחד. בסך הכל מנה טובה למדי שלא התבלטה בשום אופן.
למנה אחרונה ויתרתי על המנות הקלאסיות לטובת עוגת פיסטוק עם גלידת וניל. מנה חביבה אך לא מיוחדת בשום צורה עם טעמים  נוסטלגים. הגלידה עם דובדבן האמרנה מעל באה כשילוב מרענן לעוגה.לסיכום, המנות היו טובות, ללא יומרנות, רעש וצלצולים, עם טעמים קלאסיים שמשאירים אותך שבע ומרוצה בסוף הארוחה.

ציון – 7.5

תאריך הביקורת 14/03/2018

סה"כ עלה 160 ש"ח לסועד אחד

–  ריזוטו כבדי עוף 46 ש"ח
– ראגו ציידים 72 ש"ח
– עוגת פיסטוק וגלידת וניל 42 ש"ח

אתר המסעדה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה