פרוזדור

התחרות על ההמבורגר המושלם בתל אביב לא נעצרת. מדי שנה נפתחות המבורגריות חדשות וכן כאלה קיימות מחדשות את התוספות שלהן בהמבורגר. אחת הותיקות שעושה זאת היא מסעדת פרוזדור הממוקמת ברחוב מנדלי מוכר ספרים 6. מלבד מבחר מכובד של יותר מ 20 המבורגרים, יש גם מנות עוף, מגוון תוספות,מילקשייקים וגם את המבורגר החודש עם תוספות מיוחדות. חשבתי שהגיע זמן לחזור לנסות את המקום. ממה שזכור לי בשעות הערב המקום מפוצץ, עוד יותר מהתור בויטרינה,  אז צהריים אחד אחרי בילוי בים קפצתי לביקור שעוד היה יחסית ריק.

קיים תפריט עסקי שכולל מנה ראשונה ושתייה במחיר העיקרית. המילקשייק לא היה כלול אבל זה מתבקש אצלי עם המבורגר אז הזמנתי מילקשייק וניל. הוא היה די סטנדרטי אבל סמיך במידה נכונה וטעים.

20230618_121715

היה לא פשוט לבחור המבורגר, אבל לבסוף בחרתי בהמבורגר עשן קדוש שכולל פלפל חלפיניו כבוש מצופה פירורי לחם ומטוגן, גאודה, בייקון, רוטב כתום, עגבניה ובצל ירוק. הדיגש בו ובשאר ההמבורגרים הוא על התוספות שאכן יצרו לו שילוב של טעמים מעניינים. הבייקון קצת השתלט על הטעמים והבשר היה בסדר, לא מעבר. 

20230618_121850

ראיתי שהיתה מנת צ׳יפס אנימל סטייל שכלל רוטב גבינה, רוטב כתום מעורבב בבצלים בחמאה, בצל מקורמל ובצל ירוק. היה ניתן לשדרג את הצ׳יפס בעסקית למנה הזו בתוספת של עשרה שקלים. מנה מושחתת לגמרי, פחות הסגנון שלי, להעמיס כל כך הרבה על צ׳יפס אבל חובבי הז׳אנר יאהבו.

20230618_121848

לסיכום, למרות שלא התלהבתי מהמנות, אני יכול לראות למה כמות של אנשים מגיעה לפה כל ערב. המיקום המעולה ליד חוף הים, הגיוון בהמבורגרים ושאר המנות.  אופציה לא רעה אם אתם באיזור, בעיקר בצהריים שהתור שפוי ובא לכם המבורגר במחיר משתלם.

ציון 7

תאריך הביקורת 18/06/2023

סה"כ עלה 94 ש"ח לסועד אחד בעסקית צהריים

– המבורגר עשן קדוש 64 ש״ח
– צ׳יפס אנימל סטייל 10 ש״ח
– מילקשייק וניל 20 ש״ח

אתר המסעדה

כתיבת תגובה